JVC DLA-Χ3 3D Full Review

JVC DLA Χ3 photo

Όταν είσαι ένας από τους leader στο χώρο των προβολέων με κοινή αποδοχή από ειδικούς και μη και πρέπει να ανανεώσεις την γκάμα σου, τι κάνεις; Παίρνεις την παλιά καλή συνταγή και την αναμιγνύεις με νέα δεδομένα. Και αυτά δεν είναι τίποτα άλλο, στην περίπτωση της JVC, από την βελτίωση της κίνησης και φυσικά την νέα μόδα που ονομάζετε 3D.

Το έχω αναφέρει και σε άλλο review ότι ο Cameron είναι υπεύθυνος για όλη αυτήν την αναστάτωση τόσο στον χώρο του R&D κάθε εταιρείας όσο και στο τμήμα marketing. Για τους τελευταίους δεν θα έιναι και πολύ δύσκολο να πείσουν τους καταναλωτές ότι “size does matter”

Εδώ νομίζω ότι έχουμε μια σχεδίαση “back to the past”. Το εξωτερικό στυλ άλλαξε πάλι και μοιάζει πολύ με αυτό των HD1 & HD100 με ποιο σοβαρές γραμμές, σχεδόν όμοιες αναλογίες και χρώμα. Κατάλαβαν οι σχεδιαστές ότι ναι μεν η λεπτή σχεδίαση τονίζει την κομψότητα από την άλλη όμως  πρέπει χωροταξικά όλα να είναι στην σωστή τους θέση  και με δυνατότητα σωστής και επαρκούς ψύξης.

 

JVC DLA Χ3

 

JVC DLA Χ3

 

Το σύστημα ψύξης της λάμπας αλλά και του εσωτερικού του προβολέα είναι σχεδιασμένα ώστε να  έχουμε την καλύτερη δυνατή απόδοση αλλά με τον μικρότερο παραγόμενο θόρυβο. Αυτό θα μπορούσε να χωριστεί σε τρία μέρη. Ένα αυτό που ψύχει την λάμπα, ένα αυτό που ψύχει τα panels και ένα που ψύχει τα ηλεκτρονικά μέρη του προβολέα.

JVC DLA-X3 Inside view

Αλλαγή έχουμε και στις υποδοχές-εισόδους εικόνας που πλέον βρίσκονται στο πίσω μέρος. Σε αυτό το μοντέλο απουσιάζει η είσοδος pc που βρίσκουμε στα 2 μεγαλύτερα μοντέλα της εταιρίας.

JVC DLA X3 REAR TERMINAL

Ο μεγάλος φακός είναι τοποθετημένος στο κέντρο και είναι και αυτός κατασκευής  Fujinon. Αποτελείται από 17 στοιχεία σε 15 group μεταξύ των οποίων και δυο Extra low Dispersion (ED) στοιχεία, για καλύτερο εστιασμό και βελτιωμένη ευκρίνεια.

JVC DLA X3 LENS

Και εδώ βρίσκουμε μηχανισμό αποκαλύψεις του φακού ενώ σε περίπτωση που χαλάσει κάτι τότε μηχανικά μπορούμε να το ανοίξουμε πατώντας ένα πιεστικό διακόπτη στο κάτω μέρος αυτού.

 

 

JVC DLA Χ3

 

To focus και το lens shift (οριζόντιο 34%/κάθετο 80%) είναι ηλεκτροκίνητο ενώ η ποιοτική κατασκευή του επιτρέπει την χρήση zoom 2x με ελάχιστη αλλοίωση στην εικόνα ακόμα και στα όρια του.

Sorry, either Adobe flash is not installed or you do not have it enabled

Το μεγάλο νέο που φέρνει αυτός ο προβολέας είναι το 3D. Ας μην γελιόμαστε και το προηγούμενο μοντέλο έβλεπε την κορυφή από πού κοντά αλλά η μόδα της εποχής προστάζει τρισδιάστατη απεικόνιση.

Ο Χ3 κάνει χρήση τρίτης γενιάς τεχνολογία D-ILA(Direct-drive Image Light Amplifier panels). Χρησιμοποιεί τρία μακρόστενα panels  0,74¨ και ανάλυσης 1920×1080.

JVC DLA Χ3

Το panel αυτό έχει σχεδιαστεί με πρωταρχικό σκοπό την μείωση του πάχους του υγρού κρυστάλλου σε 2.3 microns. Η μείωση αυτή έχει ως αποτελέσματα την ελαχιστοποίηση της διάχυσης φωτός που διαρρέει από τα panels. Επίσης ο χρόνος αντίδρασης  των panels είναι και εδώ 4 msec  (Tr+Td). Η οπτική μηχανή της JVC αποτελείται από το ίδιο  polarized light plate (WiredGrid) ελαφρά αλλαγμένο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Αυτή η  υλοποίηση διαχειρίζεται καλύτερα το πολωμένο φως ελαχιστοποιώντας οποιαδήποτε διαρροή φωτεινής δέσμης προς τον φακό. Ο συνδυασμός όλων αυτών έχει εκτοξεύσει το on/off contrast σε 50.000:1. Εξωπραγματικό νούμερο εάν αναλογιστούμε την ανυπαρξία ίριδας (φωτοφράκτη). Και σε αυτόν έχουμε βηματική ίριδα 16 σημείων Με την χρήση της ίριδας μπορούμε να βελτιώσουμε το επίπεδο του μαύρου θυσιάζοντας ελάχιστα από την φωτεινότητα του προς όφελος του αυξημένου contrast.  Προσοχή όμως δεν πρέπει να το παρακάνουμε γιατί κλείνοντας την ίριδα χάνουμε punch από την εικόνα. Μια τιμή ίριδας κοντά στο -7,-8 είναι μια καλή λύση.

Καινούργια είναι και τα νέα χρωματικά φίλτρα που χρησιμοποιούνται.

Η πηγή φωτός είναι μια νέα short arc λάμπα τύπου UHP 220 Watt, 20 Watt περισσότερα από τον HD350. Η φωτεινότητα του όμως από την άλλη ανέβηκε 30% απο1.000 ANSI lumens σε 1.300 ANSI lumens.

JVC DLA Χ3 Lamp

Αυτό δείχνει, πέρα από την χρήση του νέου τύπου λάμπας την πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στο light path. Η διάρκεια ζωής της είναι 2.000 ώρες και παραμένει η ίδια άσχετα με το ποιο mode χρησιμοποιείται (normal ή high).

JVC DLA Χ3 Illumination distribution short-arc

Περισσότερες φωτογραφίες εδώ και εδώ.

 

Από πλευράς ψηφιακών εισόδων υπάρχουν δύο είσοδοι HDMI που υποστηρίζουν το πρωτόκολλο 1.4. Από πλευράς αναλογικών εισόδων βρίσκουμε τις κλασσικές video, S-video component και trigger. Απουσιάζει η θύρα 15Dsub.

JVC DLA-X3 rear terminal

JVC DLA-X3 rear terminal

 

Το μενού αποτελείται από έξι υπομενού (Picture Adjust, Input Signal, Installation, Display Setup, Fuction και Info).

JVC DLA Χ3 menu 1

JVC DLA Χ3 menu

JVC DLA Χ3 menu

JVC DLA Χ3 menu

JVC DLA Χ3 menu

JVC DLA Χ3 menu

JVC DLA Χ3 menu

JVC DLA Χ3 menu

JVC DLA Χ3 menu

Στο θέμα της εικόνας, πέρα από τις βασικές ρυθμίσεις (φωτεινότητα, αντίθεση,  χρωματικό κορεσμό, οξύτητα) υπάρχει η δυνατότητα μείωσης του θορύβου (NR) επιλογής της θερμοκρασίας από  προρρυθμίσεις από 5.500Κ έως και 9.500Κ σε βήματα των 500Κ ή να «φτιάξεις» μια από τις τρεις που υπάρχουν ως custom1 custom2 και custom3. Τρείς είναι και οι προρρυθμίσεις του gamma.

JVC DLA Χ3 menu

Η custom ρύθμιση του gamma κρίνεται αναγκαία μια και έχει παρατηρηθεί ότι με την πάροδο του χρόνου τα panel αλλάζουν συμπεριφορά και γίνεται ποιο flat η εικόνα. Για την θέαση 3D υπάρχουν 2 προεπιλογές Gamma.

Η ρύθμιση pixel adjust κρίνεται απαραίτητη όταν μιλάμε για τεχνολογία που χρησιμοποιεί τρία panel. Φυσικά υπάρχουν και τρεις μνήμες για να σώσουμε τις ρυθμίσεις που μπορούμε να κάνουμε στο προβολέα.

Ο προβολέας που είχα στην διάθεση μου ήταν μοντέλο προπαραγωγής με “0” μηδέν ώρες στο κοντέρ του. Δεδομένου ότι την ίδια στιγμή με αυτόν είχα και τα άλλα δυο μεγάλα αδέρφια του η «ιερά εξέτασή του» αποτελεί δέλεαρ.

Οι 10 περίπου πρώτες ώρες ήταν απαραίτητες για την σωστή αξιολόγηση του.

Ο προβολέας στήθηκε ετοιμοπόλεμος απέναντι από την 84΄ οθόνη δοκιμής μας. Με το πρώτο φως ξεχωρίζεις την ταυτότητα του. Δεν χρειάζεται να ανοίξεις το μενού για να καταλάβεις ποιος είναι. Αναφέρομαι φυσικά στην χρωματική ταυτότητα της JVC.

Τα χρώματα, γνώριμα, υπερκορεσμένα, το contrast όντως έντονο με το φως όμως να είναι, με την πρώτη ματιά ελαφρά λιγότερο από αυτό που έχει ο HD350. Όχι ότι δεν φτάνει αλλά πώς να το κάνουμε η περίσσια φωτεινότητα σε συνδυασμό με το πολύ καλό μαύρο αποτελούν τα συστατικά για την συνταγή μιας τρισδιάστατης εικόνας. Παρόλα αυτά η δυναμική του περιοχή είναι εκπληκτική. Η λεγόμενη out of the box συμπεριφορά του κρίνεται πολύ καλή.

Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Χ3 είναι αρκετά ήσυχος κάτι που επιβεβαιώνει τα 20db που ανακοινώνει η εταιρεία. Όπως είναι φυσικό ο θόρυβος αυξάνεται όταν επιλέξουμε την full λειτουργία της. Η φωτεινότητά του επαρκεί άνετα για οθόνη μέχρι και 120 ίντσες αλλά σε high mode.

Το κομμάτι της δοκιμής είχε υποδειγματική ευκρίνεια ενώ ελάχιστο color aberration ήταν εμφανές στις άκρες της προβαλλόμενης εικόνας. Η μετατόπιση του φακού είτε στον οριζόντιο είτε στον κάθετο άξονα δεν δημιουργούσε παραμόρφωση σε τέτοιο βαθμό ώστε να απαγορεύεται η χρήση του. Η σύγκλιση επίσης κυμάνθηκε σε κορυφαία ενώ μια μικρή διόρθωση χρειάστηκε μέσα από το pixel adjust. Θα πρέπει εδώ να σημειώσω ότι το focus του προβολέα θέλει λίγη περισσότερη προσοχή. Τα βήματα είναι μικρά και μη επαναλαμβανόμενα κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να κάνετε εμπρός πίσω αρκετές φορές μέχρι να βρείτε τη σωστή θέση. Το αποτέλεσμα είναι σίγουρο ότι θα σας  αποζημιώσει. Αυτή η παρατήρηση δε ακυρώνει την σωστή λειτουργία του αλλά όπως και να το κάνουμε όταν υπάρχει βηματική κίνηση μέσω γραναζιών τέτοια φαινόμενα είναι αναμενόμενα. Τα χρώματά του αρκετά ποιο φυσικά σε τόνους κάτι που συμβάλλει σε αυτό το νέο χρωματικό φίλτρο ενώ ο υπερκορεσμός για την ακρίβεια η φωτεινότητα του κόκκινου χρώματος κάνει και εδώ την εμφάνισή του αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό.

CIE JVC DLA Χ3

JVC Dila HD-1 CIE

Μειονέκτημα και αυτού του JVC είναι η ανυπαρξία CMS (color management system). Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά με τα δύο μεγαλύτερα μοντέλα

Tο γνωστό σε όλους μας ρυθμιστικό «color saturation» δεν επηρεάζει, και σε αυτόν, το χρώμα (saturation) αλλά μόνο την φωτεινότητα του (intensity).

Για την αξιολόγηση του επιστρατεύθηκε το νέο 3D BD Player της Pioneer BDP-430. Βλέπετε ο προβολέας έπρεπε να δοκιμαστεί και στις δυο ιδιότητες του. Οι σκηνές ήταν οι κλασικές σκηνές αναφοράς μας.

Στις πολύ σκοτεινές σκηνές όπως  το chapter 2 του Van Helsing, που αποτελεί αχίλλειο πτέρνα για τους ψηφιακούς προβολείς, αφού τους ξεγυμνώνει κυριολεκτικά λόγω αδυναμίας απόδοσης καλού  «μαύρου» η μεταφορά του στο πανί είναι καταπληκτική δίνοντας ένα διαφορετικό βάθος ενώ ταυτόχρονα οι όποιες φωτεινές πληροφορίες αποδίδονται ταυτόχρονα το ίδιο καλά. Σε σχέση με τον DLP ανταγωνισμό, αν και η τιμή του τον κατατάσσει σε άλλη κλάση, είναι σαφώς ανώτερος δεδομένης της έλλειψης κάποιου είδους ίριδας.

Στο δεύτερο chapter του κλασικού Fifth Element BLU-RAY την στιγμή που διογκώνεται ο πλανήτης τα νεφελώματα με τις περίεργες αποχρώσεις και τα αστέρια του διαστήματος αποδίδονται σωστά με λεπτομέρεια. Αυτό οφείλεται στο μεγάλο contrast και την απουσία ίριδας που δεν ντιμάρει την εικόνα. Όπως επίσης δεν υπάρχει και το πρόβλημα της κίνησης της ίριδας που πολλές φορές είναι ενοχλητικό σε γρήγορες σκηνές. Η μεγάλη διαφορά εμφανίζεται όταν στα σκοτεινά ή υποφωτισμένα πλάνα υπάρχουν υπότιτλοι. Για την χρωματική πιστότητα όπως αναφερθήκαμε και προηγούμενα δεν είναι σωστή και σύμφωνα με τα πρότυπα λόγω υπερκορεσμού όμως είναι αρεστή σε μεγάλη μερίδα ανθρώπων που θέλουν έντονα και φωτεινά χρώματα. Η διαφορά είναι εμφανής όταν έχεις δίπλα-δίπλα τον Χ3 με τον Χ7 καλιμπραρισμένο.

Αυτό το παρατηρούμε και στην κλασική σκηνή  chapter 2 James Bond ( Casino Royal), με τους πρωταγωνιστές να φαίνονται έντονα ηλιοκαμένοι.

Στο chapter 8 του ίδιου τίτλου έχουμε σωστή απεικόνιση του φωτός με σωστές και καθαρές χρωματικές διαβαθμίσεις.

Στο θέμα της κίνησης δεν παρατηρήθηκε το παραμικρό πρόβλημα ενώ τα περάσματα με σήμα στην είσοδό του 1080/24fps  ήταν υποδειγματικά ακόμη και στον τελευταίο τίτλο του Batman ιδιαίτερα στο chapter 1 και 8. Σε αυτό συνέβαλε και η βελτιωμένη λειτουργία του  frame interpolation της JVC μέσα από την οποία μπορούμε να επιλέξουμε το πόσο θα ενεργεί στην εικόνα μας. Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρία mode.

Οι σκηνές που δείχνουν την  Gotham City το βράδυ από ψηλά και κάνουν την διαφορά από τον ανταγωνισμό άσχετα εάν ο X3 έχει μικρότερο ansi contrast σε σχέση με τους προβολείς τεχνολογίας dlp.

Με υλικό 3D ο προβολέας αλλάζει όψη παίρνοντας τα πάνω του βάζοντας την λάμπα στο HIGH και την θερμοκρασία λευκού στους 8.500Κ. Σε αυτό το mode μπορούμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε δυο μόνο gamma.

Τα γυαλιά δεν θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν άβολα ενώ θα τα προτιμούσα με περισσότερη προστασία από το φως που μπορεί να μπει δεξιά και αριστερά.

Κατά την θέαση demo clip αλλά και το Avatar σε 3D η απόλαυση ήταν μοναδική. Έβλεπα άνετα ενώ το φως επαρκούσε. Όπως όλοι γνωρίζετε η χρήση γυαλιών μειώνει την φωτεινότητα μόνο που σε αυτό το μοντέλο η μείωση της φωτεινότητας κυμάνθηκε στο 55% ενώ η θερμοκρασία λευκού άλλαξε κατά 600Κ με μείωση όπως ήταν φυσικό του μπλε χρώματος.

Στο θέμα του crosstalk, φαινόμενο που συναντάμε στις 3D εικόνες σαν διπλό είδωλο γύρω από τα προβαλλόμενα αντικείμενα και κυρίως αυτά που είναι σε δεύτερο πλάνο και με λιγότερο φωτισμό ή μικρά αντικείμενα σε πρώτο πλάνο τα πήγε πολύ καλά με πολύ λίγα τεχνουργήματα που όμως δεν γίνονταν εύκολα αντιληπτά.

Νομίζω ότι σε αυτό το κομμάτι πρέπει να σταθώ λίγο παραπάνω. Διαβάζοντας κάποιος το κείμενο σχετικά με τα υπερκορεσμένα χρώματα θα σχηματίσει την άποψη ότι χρωματικά έχει μεγάλο πρόβλημα. Θα πρέπει να τονίσω ότι αυτό δεν αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα. Και αυτό γιατί μέχρι στιγμής πορεία των μοντέλων στης JVC έχει δείξει ότι η χρωματική παλέτα που χρησιμοποιεί αρέσει στον κόσμο ή για να το θέσω διαφορετικά δεν ενοχλεί. Άλλωστε διαβάζοντας στο σχετικό διάγραμμα του color decoding οι αποκλίσεις είναι πολύ μικρές με εξαίρεση αυτή του κυανού χρώματος. Φυσικό είναι ότι μια καλύτερη διαχείριση του χρώματος θα ήταν καλοδεχούμενη αλλά η JVC το προσφέρει στα δύο  μεγαλύτερα μοντέλα της (JVC DLA-X7 & JVC DLA-X9).

H απόδοση του JVC DLA-X3 χαρακτηρίζεται πολύ ισορροπημένη. Ο προβολέας έρχεται σχεδόν καλιμπραρισμένος κατά D.65 ενώ ελάχιστες πινελιές χρειάζονται για να πάρουμε τα μέγιστα.  Για θέαση ταινιών η επιλογή της θερμοκρασία 6500k μου έδωσε τα καλύτερα αποτελέσματα με μια θερμοκρασία 6.335 (x=0.316,y=0.327). Η επιλογή cinema 1 mode, natural στο gamma και 6.500k στην θερμοκρασία αποτελεί μια ιδανική λύση.

Το contrast ratio on/off full field μετρήθηκε στο 25.127:1 με την χρήση της λάμπας στο high και την ίριδα κλειστή. Τιμή λίγο παραπάνω από τον JVC DLA HD-350 (21600:1) απίστευτη εάν αναλογιστεί κανείς ότι αποτέλεσμα χωρίς την χρήση οποιαδήποτε μορφής δυναμικής ίριδας. Η φωτεινότητά του μετρήθηκε στα 492 (JVC DLA HD-350  560 Ansi Lumens) Ansi Lumens.

GAMMA  JVC DLA Χ3 cinema mode gamma NORMAL 6500K

GAMMA JVC DLA Χ3 cinema mode gamma NORMAL 6500K

RGB JVC DLA Χ3 cinema mode gamma NORMAL 6500K

RGB VC DLA Χ3 cinema mode gamma NORMAL 6500K

ALL GAMMA JVC DLA Χ3 cinema mode 6500K

ALL GAMMA JVC DLA Χ3 cinema mode 6500K

COLOR DECODING  JVC DLA Χ3 cinema mode gamma NORMAL 6500K

COLOR DECODING JVC DLA Χ3 cinema mode gamma NORMAL 6500K

COLOR DECODING  JVC DLA Χ3 cinema mode gamma NORMAL 6500K AP -15 COLOR  STD

COLOR DECODING JVC DLA Χ3 cinema mode gamma NORMAL 6500K AP -15 COLOR STD

 

Μανώλης ΚαστρουνήςISF calibrator

 

Author: Perfect Image

Share This Post On

17 Comments

  1. εξαιρετικά αναλυτικό κείμενο – βλέπω ότι παραμένει το παλιό θέμα με τα χρώματα και η έλλειψη cms δεν βοηθάει.Κατά τα άλλα πρέπει να είναι πολύ καλός.
    Δεν ξέρω τι αποδίδει σε σύγκριση με έναν epson

  2. Αγαπητέ Τάκη, εαν αναφερεσαι στον 5500 τότε είναι καλύτερος.
    Περιμένω την νεα σειρά 2000 και 4000 για να έχω πλήρη αποψη.

  3. Μανώλη συγχαρητήρια για το ολοκληρωμένο -απο κάθε άποψη- Review.
    Εχει έξαψει τη φαντασία μου όπως περιγράφεις τον νεό Τζίβι και αν αποκρυπτογραφώ καλά τα θετικά του βάση αυτω που περιγράφεις μάλλον θα ρίχνει στον 3D που έχω δει (VPL-VW90). Τώρα με έβαλες στη πρίζα, θα πρέπει να το δούμε και να το αξιολογήσουμε σύντομα.

    Ερώτηση:
    Μέχρι ποιές διαγώνιες ίνστες θα αποδώσει δυναμικές και ρεαλιστικές εικόνες;

    Και πάλι μπράβο για το ωραίο Test!

  4. Βαγγέλη σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Αν και προπαραγωγής μοντέλο, και το αναφέρω αυτό όχι σαν δικαιολογία για τα όποια ελαττώματα, είναι πολύ καλός. Ο 90άρης από την άλλη α) ανήκει σε άλλη κατηγορία τιμής β) ο τρόπος λειτουργίας των γυαλιών είναι αυτός που χαντακώνει το 3D λόγω μεγάλης μείωσης της φωτεινότητας.
    Μπορεί να ανοίξει μέχρι και 110 ίντσες αλλά με την προϋπόθεση η λάμπα να είναι στην θέση Normal.
    Νομίζω ότι θα έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε με αυτόν (90άρη) έως τέλους του μήνα ενώ περεταίρω σχόλια δεν δύναμαι να περιγράψω λόγω συνεργασίας με περιοδικό του χώρου που θα φιλοξενεί σε αυτό το τεύχος κόντρα των εταιρειών JVC & SONY.

  5. Thanks Μανώλη…. δεν θα επεκατθω άλλο στη “κόντρα”

    Δηλαδή τι fL ή Nits αναμένεις στις 110″;

    Επειδή είδες και τα υπόλοιπα Τζίβια της σειράς, υπάρχει κάποιο από τα μοντέλα που να δείχνει 120″ (2,7m πλάτος οθόνης) και να δείχνει ρεαλιστικά απο άποψη φωτεινότητας;

    Φυσικά χωρίς να θυσιάσει παράλληλα και τα καλά χαρακτηριστικά του (μαύρο, καλό ANSI κλπ).

    Και πάλι ευχαριστω!

  6. Μπράβο Μανώλη… Πάρα πολύ ωραία παρουσίαση για έναν πάρα πολύ ωραίο προβολέα.
    Αν είχε και λίγο φώς παραπάνω στο 2D…

  7. Βαγγέλη δεν μπορώ να μαντεψω την φωτεινότητα που θα δώσει σε μια οθονη 120¨ .Οπως γνωρίζεις εξαρταται και από το πανί.
    Εαν θες μπορω να σου αναφερω ότι σε 84″ με απόσταση φακού 4,2μ με την ίριδα ανοικτη και την λάμπα στο normal μου έδωσε 493 Lumens κάτι που μεταφραζετε σε 29 ftL ενω με την ίριδα κλειστη τα νούμερα είναι αντίστοιχα 430 Lumens και 25 ftL
    Για το δεύτερο ερώτημά σου η απάντηση είναι DLA-Χ9.

  8. Μανωλη μπραβο για την πολυ καλη δουλεια…Η οθονη που επαιξε ποια ηταν? εκανες χρηση και ειδικης 3d oθονης?

  9. Η οθόνη του συγκεκριμένου review ήταν μια Grandview (TAB TENSIONED Model TAB T-106.
    Ειδική 3D οθόνη χρεισιμοποίησα στο review του LG C3F (https://perfectimage.gr/2010/12/01/lg-cf3d/)

  10. Μιας και εγινε αναφορα στην grandview μπορειτε να μας πειτε
    αν για τα χρηματα της ειναι αξια προσοχης.

  11. Σχετικά με το ερώτημά σας θα ήθελα να σας πω ότι είναι μια άξιας προσοχής επιλογή και μάλιστα tensioned.

  12. Μανώλη,

    σε μεγαλύτερο πανί (Grandview 133″ 16/9) θα έχω ικανοποιητική φωτεινότητα?

  13. Υποδειγµατική παρουσίαση.

    Απλά ανέφερε για τους νέους του χώρου πώς δουλεύει ο 3D Signal Emitter (PK-EM1) με τα γυαλιά Active Shutter 3D Glasses (PK-AG1)__________ (αποστάσεις, οπτική επαφή,αν μένει ανοιχτή η μπαταρία των γυαλιών).

    Επίσης τον τύπο – brand του καλωδίου HDMI που χρησιμοποίησες στην δοκιμή (μέτρα, αν ήταν High Speed, κλπ).

    Γιατί κόβεται η πληροφορία 3D όταν μεσολαβεί Switch ΗDMI??

    Α κάνε ένα σχόλιο για το άν επειρεάζει τα παιδιά αρνητικά η θέαση 3D…??

    Αν κατάλαβες καλά Μάνο σου μεταφέρω ερωτήματα πελατών που αναμένουν απαντήσεις…

    Με εκτίμιση
    για την πραγματικά πολύτιμη δουλειά σου.

    Νίκος Παχής

  14. Πόσο καλύτερο είναι το μαύρο χρώμα του χ3 σε σχέση με τον hd350 ή γενικά με τα προηγούμενα μοντέλα?

  15. Αγαπητέ,
    το μαύρο σαν απόλυτη τιμή ειναι πολύ κοντα με τους HD350. Το μαύρο του όμως είναι ποιο απαλό και ποιο βελούδινο. Μόνο σε χώρο με απόλυτα ελεγχόμενο φωτισμό ίσως κάποιος να καταλάβει την διαφορά.

  16. Καλημέρα.

    Ειμαι ευγνώμων για την πολύ καλή παρουσίαση του JVC χ3 διότι σχεδιάζω να τον αγοράσω σύντομα, πράγμα το οποίο θα εξαρτηθεί και απο την απαντησή σου στην ακόλουθη ερώτηση:έχοντας εμπειρία απο το μαύρο του JVC HD350 (τον έχει ένας φίλος), θα σε παρακαλούσα να μου απαντήσεις ποιός απο τους δύο έχει καλύτερο μαύρο χρώμα. Είμαι φαν του μαύρου χρώματος και γενικά των πλούσιων χρωμάτων. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    Με εκτίμηση

    Δημήτρης Ελευθερίου

  17. Κύριε Ελευθερίου,
    Το μαύρο του σαν απόλυτο νούμερο είναι σχεδόν ίδιο, με μικρή διαφορά υπέρ του 350 όταν η ίριδα είναι τελείως κλειστή και η λάμπα στο low. Αυτή την διαφορά δεν θα την δείτε. Κατά τα άλλα οι δυο προβολείς έχουν μικρές διαφορές με αυτήν του wired grid που είναι υπεύθυνο για την μεγαλύτερη φωτεινότατα του Χ3 με την λάμπα στην θέση normal.
    Το μαύρο σαν νούμερο πιστέψτε με δεν λέει τίποτα. Η δυναμική περιοχή και το σωστό gamma είναι αυτό που κάνει έναν προβολέα να «ζωγραφίζει».

    Perfectimage..

Απάντηση

Translate »